Teknoloji Hizmetleri

İnovatürk, Şirketlerin ihtiyaçları doğrultusunda, kritik ve hassas iş süreçlerinin daha iyi yönetilmesini sağlayan ve gelecekteki iş ihtiyaçlarını da göz önünde bulundurarak Oracle ile entegre ya da kendi başına gereksinimleri karşılayabilen kapsamlı çözümler sunmaktadır.

Kurum içi ya da kurumlar arası entegrasyonu sağlamak için yapılan yazılımlar; analiz, tasarım, geliştirme, performans testleri ve uygulama süreçlerine uygun olarak; Kurum ihtiyaçlarını en üst seviyede karşılayabilecek şekilde tamamlanırlar.

Şirket ihtiyaçları doğrultusunda farklı ve en yeni teknolojilerle ürettiğimiz yazılımlarda kriterlerimiz; fonksiyonellik, esneklik, modülerlik, farklı lokasyonlardan işletme bilgisine hızlı erişim, yeniden yapılanmaya elverişlilik ve evrenselliktir.

Farklı platformlar üzerinde çözüme yönelik uygulamalar geliştirmek, müşterilere özel ve ihtiyaca yönelik çözümler üretmek ve üretilen çözümleri müşteri ile paylaşmak; Teknik danışmanlık ekibinin ana hedeflerindendir. Teknik danışmanlık ekibimizin uzmanlık kapsamındaki konu başlıkları;

  • İşletim Sistemi (UNIX, LINUX, MS )
  • Veri Tabanı Sistemleri (Oracle , MSSQL)
  • Konfigürasyon, Altyapı ve Ölçekleme Hizmetleri
  • Yedekleme, Problem Giderme ve Kurtarma Hizmetleri
  • Sistem Denetim Hizmetleri
  • Sistem Tasarım ve Kurulum
  • Sunucu İzleme ve Performans
  • Gerekli Yazılım Güncellemeleri ve Patchlerin uygulanması
  • Daha Önce yapılmış Yazılım Çalışmaları ile ilgili problemlerin giderilmesi, performans sorunları ve iyileştirme çalışmalarıdır.

Sistem Destek biriminiz yoksa, Destek Uzmanlarımız doğrudan şirketinizin Sistem Destek Birimi gibi davranabilir, tüm bakım görevlerini sizin adınıza üstlenebilirler. Bu işlemleri yaparken ihtiyaçlarınız doğrultusunda yerinde destek verebildikleri gibi, sisteminize uzaktan erişim sağlayarak veya telefonla kontak kurarak da sorunlarınızın çözümünde sizlerle destek verebilirler. Teknik danışmanlık ekibinin vermiş olduğu destek hizmetler;

  • Oracle veri tabanı kurulum/sürüm yükseltmelerinin yapılması,
  • Yama (patch) kurulumları,
  • Veri tabanlarının başka sunuculara taşınması,
  • Veri tabanının mantıksal ve fiziksel mimarisinin ayarlanması (tuning) / tekrar düzenlenmesi,
  • Her türlü sistem çökme senaryosuna karşı önlem olarak yedekleme ve kurtarma politikalarının oluşturulması,
  • Veritabanının periyodik sağlık kontrollerinin yapılması,
  • Veritabanlarının uzaktan yönetim için ayarlanması,
  • Yeni sistemlerin tasarlanmasında veya eski sistemlerin ve mimarilerin modernizasyonu kapsamında kullanılacak uygulamaların ve donanım konfigürasyonlarının oluşturulması
  • Kullanıcı Hatası Sonucu Oluşan Hataların Giderilmesi
  • Modül Bazlı Uygulama Sağlık Taraması – Kurulum Kontrolleri
  • Raporlama Performans Ölçümleri
  • Yeni Fonksiyonalite Bilgi Aktarımı
  • AdHoc Çözümler
  • Klonlama